APRIL APRIL

Det känns som att jag har sprungit fram och tillbaka hela fucking veckan och jag har trott det har varit torsdag hela veckan. Imorgon får vi äntligen påsklov, det ska bli skönt och snart är det sommarloooooooov! Idag efter skolan gick jag, Jennie och Malin förbi forum sen sprang vi iväg till stan för intervjun på svenska dagbladet och vi kommer hela 30 min försent, det var lite pinsamt men de var hur trevliga som helst. De ringde oss alla tre efter ett tag och sa att vi fick komma på provvecka nästa vecka men jag tackade nej för jag har ju fått ett annat jobb som telefonförsäljare! Jag ska börja imorgon, läskigt! Sedan om det blir något i älta ska jag åka dit efter.
PUUUUUUUUSS/Lana♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0