sleepy

hello hello!
känner mig så mätt att jag nästan kommer att spricka!
jag åt en stor mängd pommes så jag e dömätt.
Min dag började med att jag väcktes av min 3åriga lillasyster pratade om att hon skulle hinna med bussen till sitt dagis, var hon fick det ifrån fattar jag inte heller.. men men, efter det så vaknade jag och blev lite halvpigg. Gick till köket och slängde i mig lite kladdkaka med grädde, men var inte riktigt mätt så jag tog lite jordgubbar med grädde.. åå va gott det var, kändes nästan som sommar!
Sen hade jag planerat sen igår att jag skulle åka till stan och köpa två par skor, och idag när jag väl skulle fråga så frågade jag runt mina kompisar om dom ville följa med men ingen ville eller orkade eller kunde, så jag åkte ensam. JA jag åkte ensam in till stan.. kul var det inte.. men jag ville ha skorna. De var ett par lila och ett par röda "converse" skor. Skitcoola speciellt till nu på sommaren.
Så jag åkte och fick hem båda paren, sen rullade jag in på gina och kollade runt och fick hem två tröjor därifrån rean. Åh vad jag älskar REA! hahah! liksom där jag hör hemma.




de två randiga tröjorna från gina tricot. 49 st

Kramiss! Sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0