23 mars

Tjena på er. Hur mår ni? Pff jag mår sådär, har haft fullt upp hela veckan i skolan. Har haft otrolig huvudvärk så jag har typ bara kommit hem och sovit när jag väl kom hem. Har inte hunnit nörda mig vid datan. Men iallafall. Jag har inte gjort så jättemycket egentligen, i fredags så latade jag mig hemma, jag gjorde paj åt familjen. Den blev skit lyckad ( måste fan börja ta bilder på det jag lagar igen), sen i lördags åkte jag och träffade Sunday runt fyra. Sen runt åtta så träffade jag Irini. Sen på söndagen sooov jag! Och i veckan fram tills nu har jag inte gjort nåt alls förutom att gå till skolan sen hem, det har varit så himla tråkigt för vi börjar så tidigt och slutar så sent. Så det enda man gör är att man sover när man kommer hem. Men nästa vecka har vi en annan period så vi kommer börja lite senare. Sen har jag varit så deppig för att jag fick IG på mitt matte prov. Men tur att jag inte behöver ha matte i tvåan eller trean iallafall. Men men , imorgon har vi ett prov i livsmedelshygien. Det är inte alls svårt. Men ska bara repetera litegrann. Nu ska jag dra!

♥ Sophia


( sunday blev skit glad för den här bilden HAHA! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0