10FEB10 och 11

Hello, jag började min dag med en "seriös" mattelektion och sen lektion med kära Anders! Efter skolan åkte jag till Zinkensdam för att möta upp Deniz och få en viktig grej av henne. Jag satt en liten stund med henne och hennes brors fru sen var jag tvungen och dra vidare till Esra som frös ihjäl på tunnelbanan haha! Vi luffade i gallerian ett bra tag sen tjocka vi oss på donken. Efter stan åkte vi hem till henne, vid porten stod Iman och Ann utanför med typ 10 påsar med bara mat!! Så vad gjorde vi?! Tjocka oss meeeer. Senare mot kvällen låg vi som ruttna mackor på hennes säng.
Jag borde ha gjort mycket viktigare saker idag men det blev inte av, måste skäääärpa mig!
-
LANA




Jag säger bara en sak: ORGASM!!!
 


Kommentarer
Postat av: SNYGG

Cheescake swå good!

2010-02-12 @ 18:59:45
Postat av: Ashkin

nicee blogg :D

2010-02-13 @ 14:34:06
URL: http://ashkin.blogg.se/
Postat av: Bavve amin

hahahahah jasså, e det det enda du minns? :D

2010-02-13 @ 16:32:50
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0