the spring is back!

Shoohoo! Jag kom hem precis, har varit och handlat med mamma och lillasyster :), vi satt och glodde i kockboken och kom fram till att vi skulle göra piroger, så det blir det! Jag hade planer för idag men inget av det blev av så jag sket i det. Jag har haft en riktig chill vecka, i måndags var vi lediga(studiedag) och sen i torsdags var vi i skolan till halv ett, och i fredags var vi lediga hela dagen eftersom vi har kök en hel dag och våran lärare hade någon slags kurs som han skulle gå på så vi fick chiiilll. Och sen fick vi veta att vi har nationella prov snart! i Engelska, ganska jobbigt. Men har man varit med på lektionerna bör man kunna det mesta.

Nu ska jag iväg å göra piroger! Pussar Sophia



hahha bild från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0