SJUK

Jag ser knappt vad jag skriver för mina ögon svider som faaaan. Hatar o vara sjuk, har typ knarkat 50 alvedon men det hjälper inte. Igår firade vi Nilo som fyllde 18 så man har gått i 13 cm klackar i flera timmar, min rygg och mina fötter är helt döda. När vi skulle hem stod det några orrar i tunnelbanan, deras fittor kliade för bråk. Dom kallade oss horor o grejer, jag ska visa henne vem som är hora på riktigt. På tisdag får hon se jävlatjockis. I alla fall, idag satt jag barnvakt åt lillebror och kusin men Esra kom över så jag hade inte lika tråkigt. Vi lagade mat och snackade skit om allt & hororna senare gick vi hem till henne och chillade, vi kollade igenom gamla bilder.. Minneeeeen säger jag bara!
Imorgon blir det ingen skola för mig, jag ska mögla i sängen hela dan.
- LLLL♥






Nilo 18


Kommentarer
Postat av: Sana

Fräsch ny het design :D <3

2010-04-19 @ 20:47:33
URL: http://sana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0