8 april 2010

Hejhej bloggen!
Hoppas ni mår bra, för jag mår inte bra. Jag har blivit en aning sjuk igen, jag vet inte vad det är och jag vågar inte gå till sjukhuset. För jag är alltid beredd på det värsta. Men snart är det väl dags.
Jag har fått s.k utslag men inga vanliga utslag, det är typ som mygbett, man kliar så att de svullnar, sen dagen efter eller senare blir de små prickar. Jag fattar inte, fick samma sak när jag var i Uganda. Men men.. hoppas det inte är nåt farligt. Mina planer idag blev helt och hållet inställda. Jag skulle träffa Lana och hennes kompisar idag och kanske grilla, sen senare på kvällen skulle jag gå på bio med Liban, sen efter det skulle jag sova hos Lana. Men sååå blev det tyvärr inte, Libans moster låg på sjukhus så han var där, jättetrist, hoppas hon blir bättre! och Lana och hennes kompis var typ i stan och sen skulle de åka till skärholmen , och det hade hänt en olycka så man kunde inte ta tåget så man fick ta buss. Och jag tappade lusten , orkade inte åka. Så jag stannade hemma. Och imorgon blir det förhoppningsvis bio med lilla Liban! Perfekt tajming, för jag har sett att det är premiär för en film jag tror den heter "Kick Ass" eller nåt sånt. Måste se ju!
Men nu ska jag gå och underhålla min syster.

Kramkram På er! ♥ / Sophia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0